پرده نمایش الیت اسکرین ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرده نمایش الیت اسکرین Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

نوع پرده: برقی 
ابعاد: 180 اینچ، 179.3*98.5*4.6 میلیمتر
رنگ: کیس مشکی و پرده سفید

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

پرده نمایش الیت اسکرین مدل Saker Tab-Tension AcousticPro UHD یک صفحه نمایش مخصوص برای نمایش محتوای پروژکتورها است که اجازه عبور امواج صوتی از پرده نمایش را می دهد.

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

برای معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker Tab-Tension AcousticPro UHD باید گفت که این پرده نمایش ویدئو پروژکتور از ویژگی هایی نظیر قدرت الکتریکی یا موتور محرکه بهره می برد که امکان بالا و پایین بردن پرده نمایش را بدون دست فراهم می سازد.

مواد AcousticPro UHD به گونه ای طراحی شده اند که اجازه عبور صدا را از طریق موادی که کمترین میرایی (تضعیف طول موج ها را به همراه دارند) را دارند، می دهند.

بنابراین موادAcousticPro UHD به گونه ای مکمل بلندگوهای دیواری هستند.

معرفی پرده نمایش الیت اسکرین Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

سری پرده نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD برای اتاق های با نور کنترل شده و پروژکتور های استاندارد با کیفیت تصویر 1080P و 4K به خوبی کار می کند. 

علاوه بر ویژگی های اشاره شده در مورد سری پرده نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD می توان به پخش محتواهایی از نوع Active 3D و HDR Ready نیز اشاره نمود.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

پارچه محکم صفحه نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD با بافتی متشکل از حفره و سوراخ اجازه عملکرد عالی AT بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر را می دهد.

ویژگی های استاندارد سری Saker Tab-Tension AcousticPro UHD شامل یک رابط بی سیم 5 الی 12 ولتی که باعث بالا و پایین آمدن پرده نمایش می شود.

در ادامه توضیح ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD باید بگوییم که یک بسته کنترل از راه دور IR / RF و یک سوئیچ صفحه کلید قابل جدا شدن می باشد.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

همانطور که اشاره شد جنس این پرده نمایش از نوع AcousticPro UHD است که مقدار Gain 1.0 و زاویه دید 180 درجه را برای کاربران فراهم می کند.

سری پرده نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD از آن دسته پرده نمایش هایی است که ویدئوپروژکتور باید محتوای نمایش را از قسمت جلو بر پرده بتاباند.

AcousticPro UHD اجازه نمایش محتواهای برتر مانند تصاویر 4K با رزولوشن فوق العاده HD را ممکن می سازد و تمام این ویژگی ها بدون استفاده از افکت های بصری است.

پرده نمایش الیت اسکرین ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

پرده نمایش الیت اسکرین ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

در اطراف پرده و پشت پرده نمایش الیت اسکرین ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD از حاشیه ها و پوشش های سیاه استفاده شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که سری پرده نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD از پروژکتور های برد کوتاه (فوق العاده کوتاه) پشتیبانی نمی کند.

مدل های مختلف سری Saker Tab-Tension AcousticPro UHD در قطرهایی با اندازه گوناگون و فرمتهای مختلف موجود هستند که از جمله می توانیم به ابعاد 100 و 180 اینچی اشاره کنیم. 

همچنین در انتها باید به وجود گارانتی شرکت تولید کننده Elite Screen به مدت 2 الی 3 سال اشاره کرد که از سری پرده نمایش Saker Tab-Tension AcousticPro UHD پشتیبانی می کند تا شما به راحتی بتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش الیت اسکرین ELITE SCREENS Saker Tab-Tension AcousticPro UHD

 

 





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 21 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی